چک لیست سئو
نوشته شده توسط : افتخاری

چک لیست سئو


با  ابزار سئو رعایت پروسه بیان شده در ذیل، شما می‌توانید یک ترافیک بسیار بالا از بازدیدکنندگان و مشتریان را برای وب سایت خویش جذب نمایید، همینطور انجام خیلی از روند و قدم های تحت در کوتاه مقطع سود خواهد بخشید و شما می‌توانید سود فعالیت خویش را ببینید.

بررسی لیست بهینه سازی در سال 2020 – عمل های سئوی تارنما چه چیزی است؟
نظارت لیست seo

نکات پیش از آغاز:

بهینه سازی بصورت کلی به 2 قسمت تقسیم می شود: سئوی داخلی ( On Page سئو ) و offpage seo (Off Page سئو) در‌این نوشته‌علمی نکات بسیار مهمی در رابطه سئوی داخلی توضیح داده شده‌است، کارایی نمائید که تمامی یا این که اکثر نکات نقل شده در رابطه سئوی داخلی را انجام دهید، زیرا تاثیر زیای در تارنما شما خواهد داشت البته درصورتی که نتوانستید تمامی نکات را انجام دهید، نگران نباشید.

در حیث داشته باشید که عملیات بهینه سازی بصورت یکباره وجود ندارد و شما بایستی مداوم روی سئوی تارنما خویش عمل نمایید و نکات بیان شده در تحت را بصورت زمان ای انجام دهید.

پیش نیازها پیش از استارت فعالیت:

در پایین 2 ابزار اصلی و ضروری جهت آنالیز و پیگیری اطلاعات معرفی گردیده اند که شما نیز به طبع می بایست از آنها استعمال فرمایید.

گوگل آنالیتیکس

فعال سازی Google Tag Manager و Google Analytics
ابزار های Google Analytics و Google Tag Manager ابزار هایی بسیار ماهر و کارکشته جهت افزودن یا این که رئیس و ارزیابی آمار و ترافیک وبسایت یک کدام از شایسته ترین ابزار های جانور در سطح اینترنت است که فارغ از نیاز به تایپ کردن کد های اضافه یا این که انجام تغییرات اصلی در وبسایت تجهیزات بسیار متعددی را در دست شما قرار میدهد.

همینطور Google Analytics ضروری ترین ابزاری هست که برای seo وب سایت خویش مطلقا می بایست آن را داشته باشید، شما با به کارگیری از این ابزار می‌توانید ترافیک طبیعی ورودی تارنما خویش از روش موتور های کاوشگر را مشاهده و بررسی فرمائید همینطور جزئیات بیشتری در رابطه : نرخ خروج یوزرها از تارنما شما ، جزئیات کمپین های درست شده و کردار یوزرها با وب سایت را میتوانید مشاهده بکنید.

توضیحات بیشتر در رابطه گوگل آنالیتیکس

· Google Tag Manager

· Google Analytics

فعال سازی کنسول جستجوی گوگل یا این که به عبارتی گوگل وبمستر در بررسی لیست بهینه سازی
Search Console ابزار مجانی می‌باشد که بوسیله خویش گوگل ارائه گردیده. با به کارگیری از ابزار کنسول جستجوی گوگل (که نام قبل آن گوگل وبمستر میباشد) شما می‌توانید با گوگل رابطه بدون واسطه داشته باشید و داده هایی از طرز کوشش وبسایت خویش را درین ابزار ملاحظه کنید.

فراگیری گوگل وبمستر

· Google Search Console

از وردپرس استعمال می کنید؟ پلاگین Yoast را نصب نمائید
این پلاگین یک کدام از ضروری ترین و کاربردی ترین پلاگین ها جهت بهبود سئوی تارنما است تا قبل از این در وبسایت سئوکار یک نوشته‌ی‌علمی شایسته ترین پلاگین seo در وردپرس قرار گرفته میباشد که بصورت بدون نقص همگی جزئیات مرتبط با این پلاگین شرح داده شده‌است.

بهینه سازی وردپرس

 





:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: